Saturday, November 7, 2009

Pailang Dalam Politik Islam

PAILANG!Tak tau apa tu pailang?Lu org tanya la sesape apa maksudnya,mls gua nk xplain.
Mood nk blogging pon tadak lately,gua sesak napas sesangat mengenangkan ke-pailang-an beberapa kerat Pemimpin "GerakanIslam" yg gua dok harap² dpt membawa perubahan kepada senario politik yg tepu selama 50 tahun lebih ni.
Hassan Ali,Nasha,Chegu Pa,Ayah Chik,lu org seme bikin susah susah banyak org nanti dgn pendirian lu org,dgn sikap lu org,lu org semua mmg pailang.
Elok lu org seme masuk UMNO je,sbb lu org seme pon mmg dah bawak roh UMNO dlm perjuangan lu org,pls la,jgn la lu org rosakkan PAS dgn ideologi dan karektor tak semengah lu org.Getik gua.

1 comment:

wirajiwa said...

Aper2 hal, selamat ari rayer aidiladha dulu.. hehehe,salam2

My Profile

My photo
ini blog gua.pendapat dari otak dan isi perut gua.org tak suka,gua takleh buat ape.

My Blog List

My restless Mind

We have shown that Islam can rule the world perfectly for 14 centuries, and during this time of Muslim power we did not borrow ideas like democracy from others, so why do we need to learn democracy from them now?- Abu Bakar Bashir
Sons of Islam everywhere, the jihad is a duty - to establish the rule of Allah on earth and to liberate your countries and yourselves from America's domination and its Zionist allies, it is your battle - either victory or martyrdom - Syeikh Ahmad Yassin
"Saya sanggup dengan rela diri sekiranya ada orang ingin menarik balik gelaran Sasterawan Negara asalkan bahasa ibunda saya dikekalkan. Tiada gunanya gelaran tersebut kerana ia bukannya milik kekal dan saya adalah 'Sasterawan Rakyat' yang akan terus berjuang demi anak cucu bangsa Melayu.Saya bimbang sekiranya kita tiada nanti, anak cucu kita akan hairan apakah bahasa ibunda mereka nanti" - A. Samad Said

My Blog Archive

My Labels