Saturday, December 19, 2009

Enjin Jet Pejuang F5E Dicuri

Wahahahahahaha...memula gua nk gelak pecah perut!!
Ni lah sebuah negara ketuanan Melayu,yg diperintah oleh UMNO dan Barisan Nasional,barang sebesar enjin jet pejuang,duk kt pengkalan TUDM,dgn kawalan ketat,dgn pagar keliling,boleh dicuri?Apa gila punya kes hah?
Kalau rakyat masih percaya yg Barisan Nasional boleh menjaga diri dia org,gua tk tau la lagi nk kata apa.Apa jaminan gua dan org lain sebagai rakyat Malaysia ni,akan selamat dari segala macam ancaman jenayah brutal zaman moden ni,kalau satu barang yg berada kt tmpt yg dikawal ketat mcm enjin jet pon boleh didapati hilang?
Tak masuk dek akal,cuak sungguh gua pikir kan hal nih..gila apa bab keselamatan dlm negara cam ni bleh "hilang",pastu disedara ilang tahun 2007,ni dah nk abis 2009,baru skang ni kecoh?baru skang ni sedar?amenda ni?Masa 2007 bukan Najib ke jadi Menteri Pertahanan?Takan Rosmah Mansur seludup enjin ni dlm baju dia kot?Isk...mushkil gua

4 comments:

~PakKaramu~ said...

Pak Karamu sudak kembali ke tanah air

wirajiwa said...

jual timbang berapa duik gamoknyer?

Restless said...

juei timbang la tu wirajiwa oitt..haha RM50 juta lumsump!

Restless said...

Selamat Berjuang Pak Karamu

My Profile

My photo
ini blog gua.pendapat dari otak dan isi perut gua.org tak suka,gua takleh buat ape.

My Blog List

My restless Mind

We have shown that Islam can rule the world perfectly for 14 centuries, and during this time of Muslim power we did not borrow ideas like democracy from others, so why do we need to learn democracy from them now?- Abu Bakar Bashir
Sons of Islam everywhere, the jihad is a duty - to establish the rule of Allah on earth and to liberate your countries and yourselves from America's domination and its Zionist allies, it is your battle - either victory or martyrdom - Syeikh Ahmad Yassin
"Saya sanggup dengan rela diri sekiranya ada orang ingin menarik balik gelaran Sasterawan Negara asalkan bahasa ibunda saya dikekalkan. Tiada gunanya gelaran tersebut kerana ia bukannya milik kekal dan saya adalah 'Sasterawan Rakyat' yang akan terus berjuang demi anak cucu bangsa Melayu.Saya bimbang sekiranya kita tiada nanti, anak cucu kita akan hairan apakah bahasa ibunda mereka nanti" - A. Samad Said

My Blog Archive

My Labels