OK..memula cite dia stat gini..then pastu camni pulak statement dari IGP Musa Hassan.Dengan statement dari IGP tu,mungkin ahli keluarga mangsa hilang tu terasa sedikit lega dan ada harapan sket la.
Tapi tetiba pulak ada statement ni pulak dah dari IGP dan polis² lain.Aiseh..guane gitu?Tapi ye la kan,polis mesti nk melindungi kerja² siasatan mereka bla bla bla kan..tapi kalau yg terlibat tu org yg bergelar peguam dan berpangkat datuk,mmg letih la nak cover..
Tapi akhir nya,arwah jugak mereka² dikerjakan dek binatang² yg gila dunia,dan ada title Datuk,dan sudah semesti nya ada kaitan dengan ahli² politik.Ahli politik dari pihak mana,toksah buat bangang la kalau org takleh agak kan.So..kita mmg kena teruskan menyokong BN@UMNO untuk kekalkan keamanan negara.Motto tu bleh pakai ke??
BN PN : Bangkit Gagah Tangkis Serangan Puak Gagal
-
Teka-teki bentuk kerjasama politik bagi menghadapi Pilihanraya Negeri
Melaka ke 16 yang dijangka diadakan dalam waktu terdekat sedang hangat
dipermainka...
1 week ago

No comments:
Post a Comment