Saturday, September 4, 2010

Pertubuhan Peribumi Perkasa


Perkasa ni gua tengok makin hari makin terserlah ke-intelekan mereka.Samada Pemimpin nombor satu dia Incik Ibrahim Ali(yg baru ni cadang² nak buat solat hajat selepas solat Asar),atau pon juak² dia yg lain.
Gua dok tengok selama ni pasal perkasa,gua dok kaji² dengan tahap IQ gua yg sekolah takat Form 5 ni,gua tak nampak satu agenda global yg ikhlas dari Perkasa dan Presiden nya.Dekat Malaysia ni,kalau sorang politician tu buat apa² pertubuhan,payah nk tengok keikhlasan dia betul² berjuang untuk kepentingan bangsa@komuniti keliling dia,melainkan dia mmg ada hidden agenda untuk kepentingan beberapa kerat pemimpin persatuan atau pon penaja² pertubuhan.
Sebelom ni ramai dah gua baca dekat blog² dan forum²,ramai yg duk tibai dan cakap dkt Incik Berahim suruh ganti kan Perkasa tu jadi sebuah parti politik untuk survival politik dia.
Gua pon pernah dok pikir² bahawa mmg kesudahan Perkasa ni satu hari pasti diperkuda kan oleh seseorang untuk kelansungan periuk nasik dia,dan kebarangkalian tu gua rasa tak lama lagi akan dizahirkan oleh Incik Ibrahim Ali ni.
Makin sehari ke sehari gua tengok tahap bangang khinzir Perkasa ni makin menjadi-jadi,sesekali gua rasa malu je disebab kan gua ni melayu,ibrahim ali tu melayu,gua ni islam,ibrahim ali tu pon islam gak,tapi banyak tindak tanduk dia sebenarnya makin mempalitkan rasa malu dan menjatuhkan maruah bangsa melayu dan umat islam malaysia ni sendiri.Rata² org boleh ckp bahawa mentaliti org² Melayu Islam Malaysia ni mcm Ibrahim Ali ni ke?
Rentak penentangan dia makin menampak kan 'bias" bodoh dia,makin menampakan tidak cerdik nya dia,dan makin menghodohkan wajah Melayu Islam tu sendiri.
Weii Brahim,lu nak melingkup ke,lu nak mampus ke,lu nak haper ke,tlg la jangan heret imej Melayu Islam bongok lu tu bersama,tlg la jgn palitkan kebusukan dan kehodohan lu tu kat seme org Melayu Islam yg ada kt bumi malaysia ni.Gua benci la dgn sikap dan perangai lu,gua tak heran la lu ahli politik bebas ke ahli politik PAS ke,lu pernah grad universiti mana skalipon,lu ingat gua pelik dan heran sgt ke?
Yg buat gua pelik skang ni ialah pasal kebodohan lu yg makin hari makin bertingkat-tingkat,dah la lu bongok,lu palitkan sekali bodoh lu tu dekat org lain,amenda jenis manusia la lu,ckp berdegar degar mcm samseng,samseng sgt ke lu?gedebe?keting keras sgt ke?
So,kalau betul la Perkasa akan jadi pertubuhan politik,mmg gua sgt alu-alukan,nanti lu dan juak² yg bodoh seme tu bleh bertanding atas tiket Perkasa or whatever,nanti cite² BOS BESAR penaja PERKASA tu pon boleh terkubur sama dgn lu org seme.pegi mampos mkn tanah.
Lu dgn BOS lu yg mari dari Kerala yg dok mengaku Melayu tu mmg elok pegi mampos.Lagi cepat lu seme mampos,lagi cepat Malaysia ni boleh di baik pulih dari kerosakan moral,kerosakan intelektual dan segala mcm kerosakan yg BOS lu dulu tu pernah buat.
Mlm ni gua akan doakan lu dgn bos lu tu makin cepat melingkup,moga Malaysia akan cepat aman.Hak pthuihh!!!

No comments:

My Profile

My photo
ini blog gua.pendapat dari otak dan isi perut gua.org tak suka,gua takleh buat ape.

My Blog List

My restless Mind

We have shown that Islam can rule the world perfectly for 14 centuries, and during this time of Muslim power we did not borrow ideas like democracy from others, so why do we need to learn democracy from them now?- Abu Bakar Bashir
Sons of Islam everywhere, the jihad is a duty - to establish the rule of Allah on earth and to liberate your countries and yourselves from America's domination and its Zionist allies, it is your battle - either victory or martyrdom - Syeikh Ahmad Yassin
"Saya sanggup dengan rela diri sekiranya ada orang ingin menarik balik gelaran Sasterawan Negara asalkan bahasa ibunda saya dikekalkan. Tiada gunanya gelaran tersebut kerana ia bukannya milik kekal dan saya adalah 'Sasterawan Rakyat' yang akan terus berjuang demi anak cucu bangsa Melayu.Saya bimbang sekiranya kita tiada nanti, anak cucu kita akan hairan apakah bahasa ibunda mereka nanti" - A. Samad Said

My Blog Archive

My Labels