Wednesday, September 8, 2010

Ralat

setelah kekecohan demi kekecohan,hari ini gua mengambil sedikit ruang masa meng-goggle dan mencari jawapan dan pendapat dari manusia² blogger lain di ruang maya ini,berkaitan isu iklan raya TV3,maka nya gua mengambil keputusan untuk men-delete entry² yg berkaitan iklan raya yg telah gua post kan beberapa hari yg lepas.apa yg dah gua jumpa dan diulas oleh mereka² diluar sana adalah hak mereka,dan penerimaan gua jugak adalah hak gua,maka gua mengambil jalan tengah,dengan mendelete entry² tersebut.apa jawapan yg gua dapat dan jumpa adalah hak milik peribadi gua sendiri.sape nk tau google la sendiri.muhaha.
gua rasa ulasan gua sangat tidak adil dan tidak ilmiah,sbb gua pon tidak berapa cerdik sgt org nya,so gua mengambil kesimpulan,kali ni gua silap.gua khilaf dan gua cepat melatah.gua cuma manusia marhaen biasa,so gua tolak ego gua ke tepi dan gua mengaku akan kesilapan gua.
mudah mudahan tindakan gua ini tidak silap.niat gua cuma ingin menegak kan yg haq,namun kadang² gua pon mungkin melakukan kesilapan.walloh huaklam.

No comments:

My Profile

My photo
ini blog gua.pendapat dari otak dan isi perut gua.org tak suka,gua takleh buat ape.

My Blog List

My restless Mind

We have shown that Islam can rule the world perfectly for 14 centuries, and during this time of Muslim power we did not borrow ideas like democracy from others, so why do we need to learn democracy from them now?- Abu Bakar Bashir
Sons of Islam everywhere, the jihad is a duty - to establish the rule of Allah on earth and to liberate your countries and yourselves from America's domination and its Zionist allies, it is your battle - either victory or martyrdom - Syeikh Ahmad Yassin
"Saya sanggup dengan rela diri sekiranya ada orang ingin menarik balik gelaran Sasterawan Negara asalkan bahasa ibunda saya dikekalkan. Tiada gunanya gelaran tersebut kerana ia bukannya milik kekal dan saya adalah 'Sasterawan Rakyat' yang akan terus berjuang demi anak cucu bangsa Melayu.Saya bimbang sekiranya kita tiada nanti, anak cucu kita akan hairan apakah bahasa ibunda mereka nanti" - A. Samad Said

My Blog Archive

My Labels